Ganadores del Premio Arnau de Vilanova

Edición de 2012

A) Premio profesores de enseñanza secundaria

Se declara desierto. Sin embargo, se acuerda conceder una MENCIÓN al trabajo:

Canvia a l’escola en quatre passes, del profesor Jacint Subirà i Comellas

B) Premios alumnos de bachillerato

PRIMER PREMIO: La metàfora kafkiana. Una aproximació a l’Antropologia Filosòfica de la “Transformació” y “El procés”, de Valèria García Loor, alumna del Instituto El Palau, de Sant Andreu de la Barca.

SEGUNDO PREMIO: El test de Kalama: anàlisi de la formació de falsos records, de Júlia Castellano Llordella, alumna del Instituto El Cairat, de Esparraguera.

TERCER PREMIO: Sortint de dubtes. Del dubte a la presa de decisions, d’Ania Krause Moreno, alumna del Instituto Lluís Domènech i Montaner, de Canet de Mar.

MENCIÓN 1: La moral en els nadons. Un caràcter innat o adquirit?, de Neus Durán Llarguès, alumna de la Escola Pía de Terrassa.

MENCIÓN 2: Francesc Pujols, filòsof de Martorell, d’Andrea Troya Quintero, alumno del Instituto El Castell, d’Esparraguera

B) Premios alumnos universitarios

Dada la calidad de los trabajos presentados, se premian EX AEQUO dos trabajos:

La ayuda psicológica bajo sospecha: una reflexión acerca de la necesidad de la filosofía en la práctica assistencial, de Jordi Josep Cabòs Teixidó,

Raó, fe, temps: Breu estudi filosòfic sobre la temporalitat a partir de les aportacions d’alguns filòsofs de la cristiandat medieval, de Pere Roca Clotet.

MENCIÓ para Aster, de Abraham Pérez Gómez.

Barcelona, 9 de mayo de 2012Los miembros del jurado